Nabídka práce > Specialista zákaznického servisu - DENNÍ SMĚNY - pasivní linka

Specialista zákaznického servisu - DENNÍ SMĚNY - pasivní linka

Náplň práce

Co budete dělat?
Stanete se primárním kontaktem pro všechny zákazníky SAZKY.
Řešit požadavky zákazníků (obchodní partneři, členové klubu SAZKA, sázející a veřejnost) a zodpovídat dotazy prostřednictvím chatu, telefonu a emailu.
Zajišťovat servis a vybrané operace nad účty zákazníků na herním portálu Sazka.cz.

Požadavky

Budete se u nás cítit dobře?
Komunikovat a pomáhat lidem vás baví. Rádi telefonujete, chatujete a práci na počítači máte v malíku.
Zákazník pro vás není jen prázdný pojem, ale skutečná osoba, o jejíž potřeby se chcete starat.
Vyhovuje vám nepřetržitý provoz - cca 3 noční směny a 2 pracovní víkendy za měsíc.

Nabízíme

Co naši Specialisté oceňují?
25 dní dovolené + 5 Fit days + 1 narozeninový den + 2 dobrovolnické dny
8 000 Kč příspěvek do Cafeterie + 2 000 Kč příspěvek na dopravu
Příspěvek na Multisport kartu/firemní fitness – jóga a další skupinové lekce
70 Kč stravenkový paušál
3 % ze mzdy na penzijní připojištění
Vzdělávací kurzy
Dny zdraví – masáže, měření zraku, kontrola znamének, fyzioterapie a další.
Vstupenky do Aquapalace nebo ZOO, atd.
Neomezená data, volání a SMS (možnost převedení tel. čísla, které je možný využít k soukromým účelům)
Širokou škálu benefitů skupiny KKCG, jako např. zvýhodněné zájezdy, slevy na cestovní pojištění, nákup osobních automobilů aj.
Práce v Sazce je výhra. Dejte nám o sobě vědět a přesvědčte se o tom. Nástup ideálně od 15.4. nebo 1.5. 2024

Další informace

V případě zájmu, prosím vyplnit tento formulář, jinde Vám nebude odpovězeno - https://jobote.com/a6rhtpq

Informace o pozici

  • Sazka
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: 30000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha 6 - Bořislavka
Odpovědět na inzerát