Náplň práce
Máte fajn administrativní zkušenosti a chtěli byste je využít v mezinárodní společnosti, kde Vás ocení, proniknete do tajů našich zajímavých projektů a budete mít dlouhodobou jistotu?
Hledáme otevřeného člověka, který není zelenáč, už má nějaké zkušenosti, umí se dobře dorozumět anglicky, Excel mu nedělá problém a je otevřený a proaktivní.
Co by Vám u nás také nemělo chybět je orientace na detail a preciznost, chaos je nám cizí. Jsme malý tým s rodinným srdcem.
Mezi Vaši náplň práce by převážně spadalo:
* Vyřizování telefonátů a e-mailů
* Zajištění plynulého chodu kanceláře
* Office management
* Tvorba příspěvků na naše webové stránky (překlady z AJ do ČJ) - zde je třeba mít oko na to, co je zajímavé a důležité
* Komunikace nejasných otázek s konzultanty společnosti
* Samostatné vyřizování obchodní korespondence
Nemůžete nastoupit hned? Nevadí, rádi počkáme - nástup Prosinec 2020/ Leden 2021
Lokalita - Praha 2
Požadavky
* Sš nebo Vš vzdělání
* Perfektní znalost MS Office
* Znalost kontingenčních tabulek
* Plynulá angličtina - B2 - vše komunikujeme v angličtině
* Orientace v e-mailech, mít oko na to, co je důležité
Odpovědět na inzerát