Náplň práce
Komunikujete rádi s lidmi a ovládáte práci na PC?
Máte zájem pracovat ve společnosti působící ve farmaceutickém průmyslu?
Pak nám zašlete životopis a reagujte na pozici ADMINISTRATIVA V KONTAKTNÍM CENTRU ještě dnes!
Pozice je vhodná i pro DŮCHODCE a RODIČE NA RODIČOVSKÉ DOVOLENÉ.
Vaší náplní práce bude:
* Kontakt se zákazníky a kontrola kontaktních informací v databázi
* Pomoc při vyplnění dotazníkového šetření
* Připomínka termínu pro vyplnění průzkumu
* Práce na PC
* Podpora provozního týmu na call centru
Nástup: ihned
Pracovní doba: flexibilní, 20 hodin týdně (Po-Pá, v čase 8:00-15:00)
Preferujeme kandidáty, kteří mohou alespoň 3 celé dny v čase 8:00-15:00
Smlouva do konce roku 2020 s možností prodloužení.
Lokalita: Praha 8 - zastávka tram Urxova
Platové ohodnocení: fixní mzda 140 Kč/hod.
Požadavky
* Uživatelská znalost práce na PC
* Minimálně pasivní znalost AJ (školení, dokumenty v AJ)
* Časová flexibilita
* Příjemné vystupování
* Komunikační dovednosti
Odpovědět na inzerát