Náplň práce
Pro mezinárodní výrobní společnost hledáme posilu do týmu zákaznického servisu. Pokud vás baví práce s objednávkami, komunikace se zákazníky a chcete být uprostřed dění mezi výrobou, logistikou a klientem, tahle role pro vás může být ideální.
Pomůžete nám:
- Zajišťovat order processing pro sériovou a předsériovou výrobu
- Administrativně zpracovávat prototypové a jednorázové zakázky
- Denně komunikovat se zákazníky v angličtině nebo němčině prostřednictvím e-mailu a telefonu
- Spolupracovat s týmem production planning a logistiky na dodržení termínů
- Pracovat se zákaznickými portály a systémem SAP
- Řešit reklamace a 8D reporty
- Organizovat urgentní a expresní přepravy ve spolupráci se skladem, expedicí a dopravci
Požadavky
- Praxi v oblasti zákaznického servisu, logistiky, dispatchingu nebo výroby
- Zkušenost s prací v SAP nebo obdobném ERP systému
- Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka pro každodenní komunikaci
- Dobrou orientaci v MS Office
- Schopnost pracovat samostatně i v návaznosti na další části dodavatelského řetězce
Odpovědět na inzerát