Nabídka práce > Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba

Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba

Náplň práce

Do mezinárodní společnosti hledáme na dlouhodobou spolupráci spolehlivého a samostatného profesionála v oblasti správy budov, který převezme odpovědnost za technický chod dvou administrativních budov v Rožnově pod Radhoštěm a dvou menších regionálních kanceláří.

Pracovní náplň
- Zajištění technického provozu a údržby budov – dohled nad běžným chodem administrativních objektů, řešení drobných technických závad a koordinace plánovaných oprav.
- Koordinace externích dodavatelů a servisních firem – zadávání požadavků, kontrola nabídek, vystavování objednávek v interním systému a přítomnost při realizaci prací.
- Správa technické dokumentace a revizí – vedení aktuálních podkladů, kontrola termínů, evidence revizních zpráv a spolupráce s vlastníky budov.
- Optimalizace provozu – návrhy technických a organizačních řešení vedoucích ke zlepšení uživatelského komfortu a efektivnějšímu provozu.
- Podpora v oblasti BOZP – spolupráce s externím bezpečnostním technikem, aktualizace únikových plánů a organizační podpora při školeních.

Nabízíme
- Stabilní dlouhodobou spolupráci a samostatnou roli.
- Flexibilní pracovní dobu a další benefity.
- Podporu zkušeného manažera a přátelské pracovní prostředí.
- Možnost budoucího rozšíření role o vedení menšího administrativního týmu.
- Sdílené služební vozidlo k dispozici pro výjezdy.
- nástup od 1.1.2026

Pokud vás tato role zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Požadavky

- SŠ/VŠ technického směru.
- Praxe v oblasti správy budov – nutná.
- Orientace v technické dokumentaci.
- Zkušenost s organizací údržby a revizí.
- Znalost MS Office, výhodou CAD.
- Angličtina na komunikativní úrovni (především písemně).
- Řidičský průkaz sk. B.
- Spolehlivost, samostatnost, dobré organizační a komunikační schopnosti.
- Časová flexibilita (nutnost být přítomen u plánovaných zásahů).

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Zlín (Zlínský kraj)
  • Obor: Management,
  • Plat: Od 45000 CZK do 55000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 5 týdnů dovolené - sick days - finanční podpora po dobu nemoci - 5 dnů placeného volna na péči o nemocné dítě - náhrada státních svátků připadajících na víkend - flexibilní pracovní doba - vysoký příspěvek na volnočasové aktivity - příspěvek na jaz
  • Místo pracoviště: Vsetín
Odpovědět na inzerát