Náplň práce
Máte analytické myšlení, umíte si nastavit priority a vyznáte se ve stavební nebo ekonomické oblasti?
Co by Vás čekalo:
- sledování finančního vývoje projektů a porovnávání skutečnosti s plánovanými náklady a rozpočty
- zpracování měsíčních přehledů a jejich prezentace vedení
- reporting výsledků a klíčových ukazatelů jednotlivých staveb a celého sdružení
- příprava podkladů pro fakturaci a dohled nad vystavenými doklady
- evidence pohledávek a závazků, kontrola výnosů
- účast na poradách v rámci výrobních týmů
- analýza vybraných nákladových a výnosových položek ve vztahu k cash flow
Požadavky
- SŠ nebo VŠ vzdělání ideálně v oblasti stavebnictví nebo ekonomie
- předchozí praxi na obdobné pozici (výhodou, ne podmínkou)
- velmi dobrou znalost Excelu a obecně MS Office
- základní přehled o účetnictví, zkušenost se SAP R/3 výhodou
- orientaci v principu controllingu a finančního plánování
- schopnost zpracovávat přehledné reporty a interpretovat data
- znalost angličtiny výhodou
- samostatnost, pečlivost, flexibilitu
- ŘP sk. B
Odpovědět na inzerát