Nabídka práce > Specialista administrativních služeb

Specialista administrativních služeb

Náplň práce

Hledáme zkušeného a energického kolegu/kolegyni na nově vzniklou pozici Specialista administrativních služeb, který/á bude klíčovou oporou pro vedení kanceláře a komunitní programy. Tato role nabízí jedinečnou příležitost stát se součástí leadership týmu a podílet se na projektech s dopadem na celou organizaci.

Co bude vaší náplní práce?
- Administrativní podpora pro tři vedoucí pracovníky
- Spolupráce s 13 komunitními leadery a HR týmem
- Koordinace projektů v oblasti engagementu, komunikace a změnového řízení
- Využívání digitálních nástrojů a AI v každodenní práci
- Řízení priorit v rychlém pracovním prostředí
- Spolupráce s recepcí, správou budovy a Workplace Experience Managerem

Lokalita: Praha 8
Nástup: ASAP
HPP smlouva na 1 rok

Požadavky

- VŠ vzdělání v oboru Business Administration nebo HR
- Min. 5 let zkušeností v oblasti projektového řízení, komunikace a engagementu
- Plynulá znalost češtiny a angličtiny
- Výborné organizační schopnosti, důraz na detail, schopnost práce v maticové struktuře
- Pokročilá znalost MS Office a projektových nástrojů, výhodou je zkušenost s digitálními a AI nástroji

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 53000 CZK do 90000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 5 týdnů dovolené - 3 sick days - Cafeteria systém - Stravenky
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát