Náplň práce
Do našeho týmu hledáme organizovaného a samostatného člověka, který bude řídit servisní činnosti a pečovat o zákazníky doma i v zahraničí.
- Řízení a organizace servisního oddělení (vedení 2 servisních techniků)
- Plánování výjezdů techniků v ČR i do zahraničí (cca 3× ročně služební cesty)
- Řešení reklamací a poskytování technického poradenství zákazníkům
- Komunikace s dodavateli příslušenství a zajištění náhradních dílů
- Spolupráce s obchodním oddělením na českém i zahraničním trhu
- Administrativa v systému, fakturace, objednávky a odesílání zásilek zákazníkům
Požadavky
- Praxi na obdobné pozici nebo zkušenosti v oblasti servisu/technické podpory
- Organizační schopnosti a samostatnost
- Komunikativní znalost německého jazyka (slovem i písmem)
- Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, interní systémy)
- Řidičský průkaz sk. B, ochotu cestovat
Odpovědět na inzerát