Náplň práce
Máte již zkušenosti se mzdovým účetnictvím? Jste pečlivý a chcete se učit nové věci?
Ozvěte se nám!
Vaším úkolem bude:
* Podpora se zpracováními mezd
* Správa docházky
* Exekuce a jiná mzdová/personální agenda
* Komunikace s ÚP, OSSZ a ZP
* Organizace školení (vstupní, BOZP…)
* Evidence lékařských prohlídek, školení a pracovních oděvů
* Podpora HR manažerky
* HR reporty a další administrativní činnost
Požadavky
* SŠ ekonomického nebo humanitního směru
* Praxe v oblasti lidských zdrojů nebo zpracování mezd min. 2 roky
* Znalost pracovního práva a daňové problematiky
* Zkušenosti se mzdovou agendou a administrativou v oblasti pracovního práva
* Komunikační schopnosti a proaktivní přístup při jednání s úřady
* Znalost programů MS office, SAP
* Pečlivost, zodpovědnost, důslednost a schopnost práce s důvěrnými informacemi
* PŘidičský průkaz skupiny B
Odpovědět na inzerát