Náplň práce
• asistentka ředitelky odboru správy úhrad a ekonomie;
• evidence majetku;
• vedení, kontrola a uzavírání přidělených spisů ve spisovém informačním systému;
• vyúčtování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů;
• zpracovávání výkazů pro výplatu mezd zaměstnanců odboru.
Požadavky
• střední vzdělání s maturitní zkouškou;
• uživatelskou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
• organizační, koordinační a komunikační schopnosti;
• samostatnost, systematičnost a schopnost řešit problémy;
• pečlivost a spolehlivost;
• ochotu dále se vzdělávat a učit se novým věcem;
• trestní bezúhonnost;
• dosažení věku 18 let;
• plnou svéprávnost;
• potřebnou zdravotní způsobilost.
Nabízíme
• 9. platovou třídu (rozpětí dle dosažené praxe 23 110 – 33 220 Kč) + osobní příplatek + mimořádné finanční odměny v závislosti na odvedené práci;
• 5 týdnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna;
• stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění nebo příspěvek na životní připojištění, odměny k životním a pracovním výročím;
• práce v centru Prahy (Praha 1, Kozí 4).
Další informace
Termín nástupu: 15. září 2025 nebo dle dohody
Životopis s uvedením zkušeností souvisejících s náplní práce zašlete v případě zájmu na emailovou adresu michaela.hluchnikova@cbu.gov.cz, dotazy rádi zodpovíme na tel.: 221 775 356.
Odpovědět na inzerát