Náplň práce
Samostatné vedení náborů – od přípravy inzerce přes vedení pohovorů až po finální výběr kandidátů.
Úzká spolupráce s manažery napříč útvary – od marketingu po obchod.
Tvorba a rozvoj náborových strategií, které osloví ty správné lidi.
Spoluúčast na budování naší značky zaměstnavatele v regionu i online.
Možnost podílet se i na dalších aktivitách HR jako např. péče o zaměstnance, HR administrativa, apod.
Požadavky
Máš zkušenosti s náborem alespoň 2 roky (ideálně z interní HR pozice nebo personální agentury)
Ovládáš AJ na komunikativní úrovni (nebudeš se bát vézt pohovor v angličtině).
Nebojíš se mluvit s lidmi a umíš dobře vystihnout, kdo se na danou pozici hodí.
Jsi samostatný/á, proaktivní a dotahuješ věci do konce.
Znáš moderní náborové nástroje a nebojíš se nových přístupů.
Odpovědět na inzerát