Náplň práce
- Péče o stávající nájemce (klienty) - provozní a administrativní záležitosti
- Správa nájemců - databáze smluv a průvodních dokumentů, sledování ukazatelů apod.
- Správa projektových firem
- Aktualizace podkladů pro interní a externí reporting
- Příprava smluv a dokumentů, vyjednávání podmínek, řešení krátkodobých nájmů
- Administrativní podpora pro účetnictví firmy - kolekce dokladů a faktur, správa jízdní knihy a pokladny
- Administrativní podpora pro vedení
Požadavky
- SŠ ekonomického zaměření (výhodou)
- Praxe v oboru realit či finančního sektoru alespoň 5 let
- Proaktivní a proklientský přístup
- Komunikační dovednosti
- Zodpovědnost a spolehlivost
- Časová flexibilita
- Znalost MS Office, práce s tabulkami
Nabízíme
- Atraktivní ohodnocení
- Příjemné firemní zázemí nedaleko centra Prahy
- Možnost podílet se na rozvoji společnosti
- Menší přátelský tým, osobní komunikace a místo kravaty se u nás nosí vyhrnuté rukávy!
Další informace
Společnost PRIVATE AM CEE s.r.o. se od roku 2016 specializuje na správu komerčních nemovitostí. Primárním klientem je nemovitostní investiční fond, pro který zajištujeme kompletní správu všech retail parků.
Odpovědět na inzerát