Nabídka práce > Asistent/ka správy budov

Asistent/ka správy budov

Náplň práce

- Péče o stávající nájemce (klienty) - provozní a administrativní záležitosti
- Správa nájemců - databáze smluv a průvodních dokumentů, sledování ukazatelů apod.
- Správa projektových firem
- Aktualizace podkladů pro interní a externí reporting
- Příprava smluv a dokumentů, vyjednávání podmínek, řešení krátkodobých nájmů
- Administrativní podpora pro účetnictví firmy - kolekce dokladů a faktur, správa jízdní knihy a pokladny
- Administrativní podpora pro vedení

Požadavky

- SŠ ekonomického zaměření (výhodou)
- Praxe v oboru realit či finančního sektoru alespoň 5 let
- Proaktivní a proklientský přístup
- Komunikační dovednosti
- Zodpovědnost a spolehlivost
- Časová flexibilita
- Znalost MS Office, práce s tabulkami

Nabízíme

- Atraktivní ohodnocení
- Příjemné firemní zázemí nedaleko centra Prahy
- Možnost podílet se na rozvoji společnosti
- Menší přátelský tým, osobní komunikace a místo kravaty se u nás nosí vyhrnuté rukávy!

Další informace

Společnost PRIVATE AM CEE s.r.o. se od roku 2016 specializuje na správu komerčních nemovitostí. Primárním klientem je nemovitostní investiční fond, pro který zajištujeme kompletní správu všech retail parků.

Informace o pozici

  • PRIVATE AM CEE s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: Dohodou
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Thámova 16, Praha - Karlín 186 00
Odpovědět na inzerát