Nabídka práce > Koordinátor/ka kanceláře

Koordinátor/ka kanceláře

Náplň práce

Hledáme proaktivní, spolehlivou a organizačně zdatnou osobnost na pozici Koordinátor/ka kanceláře, která zajistí hladký chod kanceláře a podpoří vedení i zaměstnance naší pobočky v Praze. Tato role je klíčová pro každodenní operativu, vnitrofiremní komunikaci i plánování akcí a návštěv vrcholového vedení.

Co bude naplní Vaší práce?

-

Plánování a organizace teambuildingových a společenských akcí pro zaměstnance

- Koordinace účasti na externích akcích (např. charitativní běhy, Prague Pride apod.)
-

Zajištění ubytování, dopravy a další logistiky pro návštěvy ze zahraničí


-

Správa a aktualizace interních komunikačních kanálů (SharePoint, newsletter, kalendář akcí, interní TV apod.)
-

Koordinace návštěv seniorního vedení.
-

Příprava a rozesílání pravidelného interního newsletteru


- Nákup kancelářského vybavení
-

Péče o zasedací místnosti, kuchyňku a školící prostory


- Zajištění občerstvení pro schůzky


- Administrativní podpora vedení

Požadavky

-

VŠ vzdělání (min. bakalářské)


-

Výborné organizační a komunikační schopnosti
-

Praktické zkušenosti s organizací akcí a event managementem výhodou


-

Čeština na úrovni rodilého mluvčího, pokročilá angličtina


- Pokročilá znalost MS Office
-

Schopnost plánovat a řešit více úkolů současně

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Plat: Od 45000 CZK do 50000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 5 týdnů dovolené - dny osobního volna - stravenky - Cafeteria - Multisport karta - příspěvek na penzijní pojištění
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát