Náplň práce
Hledáme proaktivní, spolehlivou a organizačně zdatnou osobnost na pozici Koordinátor/ka kanceláře, která zajistí hladký chod kanceláře a podpoří vedení i zaměstnance naší pobočky v Praze. Tato role je klíčová pro každodenní operativu, vnitrofiremní komunikaci i plánování akcí a návštěv vrcholového vedení.
Co bude naplní Vaší práce?
-
Plánování a organizace teambuildingových a společenských akcí pro zaměstnance
- Koordinace účasti na externích akcích (např. charitativní běhy, Prague Pride apod.)
-
Zajištění ubytování, dopravy a další logistiky pro návštěvy ze zahraničí
-
Správa a aktualizace interních komunikačních kanálů (SharePoint, newsletter, kalendář akcí, interní TV apod.)
-
Koordinace návštěv seniorního vedení.
-
Příprava a rozesílání pravidelného interního newsletteru
- Nákup kancelářského vybavení
-
Péče o zasedací místnosti, kuchyňku a školící prostory
- Zajištění občerstvení pro schůzky
- Administrativní podpora vedení
Požadavky
-
VŠ vzdělání (min. bakalářské)
-
Výborné organizační a komunikační schopnosti
-
Praktické zkušenosti s organizací akcí a event managementem výhodou
-
Čeština na úrovni rodilého mluvčího, pokročilá angličtina
- Pokročilá znalost MS Office
-
Schopnost plánovat a řešit více úkolů současně
Odpovědět na inzerát