Nabídka práce > SPECIALISTA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU

SPECIALISTA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU

Náplň práce

Staňte se součástí našeho exportního týmu a podílejte se na hladkém průběhu obchodních případů se zahraničím.

Čeká vás rozmanitá a odpovědná práce, která spojuje obchod, logistiku a komunikaci napříč týmy.


Co Vás na pozici čeká:


- Administrativní a organizační zajištění exportních zakázek
-

Komunikace se zahraničními partnery i interními odděleními (výroba, logistika, účetní atd.)


- Příprava obchodních nabídek a práce s obchodní dokumentací


- Organizace mezinárodní dopravy a celního odbavení


- Koordinace výroby a expedice dle požadavků exportních zákazníků


- Kontrola a správa exportní evidence

Požadavky

- Máte SŠ nebo VŠ vzdělání
-

Ovládáte angličtinu na dobré úrovni (další jazyk výhodou)
-

Umíte pracovat samostatně, jste pečliví a organizačně zdatní


- Máte základní znalost práce na PC (MS Office), zkušenost s ERP systémem výhodou

- Pokud máte přehled v oblasti obchodu, exportu nebo celní agendy, tak je to rozhodně plus

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hradec Králové (Královéhradecký kraj)
  • Obor: Administrativa, Obchod a prodej,
  • Plat: Od 30000 CZK do 35000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 5 týdnů dovolené - Zaměstnání v příjemném prostředí stabilní společnosti na trhu - Flexibilní pracovná doba - Příspěvek na stravování - Stabilní zázemí české výrobní firmy s dlouholetou historií - Firemní produkty za zvýhodněné ceny - Vzdělávání, š
  • Místo pracoviště: Náchod
Odpovědět na inzerát