Náplň práce
Hledáte příležitost, jak nastartovat kariéru v HR a stát se součástí dynamického týmu v mezinárodní společnosti? Přidejte se do týmu jako Asistent/ka náboru a podílejte se na náboru těch nejlepších talentů pro technické týmy!
Co bude Vaší náplní práce?
- Koordinace pohovorů a telefonických screeningů s kandidáty
- Komunikace s kandidáty a hiring manažery
- Organizace cest pro kandidáty (v případě potřeby)
- Podpora při poskytování benefitů v rámci evropských zemí
- Řešení dotazů od zaměstnanců a dodavatelů
- Administrativní podpora náborového procesu
Nástup: ihned
Smlouva: HPP na 1 rok s možností prodloužení
Lokalita: Praha 8
Požadavky
- Výborné komunikační schopnosti v Angličtině i Češtině
- MS Office
- Skvělé organizační schopnosti a schopnost zvládat více úkolů současně
- Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí a přizpůsobit se změnám
- Zkušenosti z oblasti recepce, zákaznického servisu nebo koordinace jsou výhodou
Odpovědět na inzerát