Náplň práce
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost s dlouholetým působením na českém trhu, hledáme pečlivého a spolehlivého kolegu nebo kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka.
Máte organizační talent a komunikace s lidmi je Vaše přirozenost? Chcete se učit novým věcem a hledáte příležitost, kde můžete růst? Pak možná hledáme právě Vás!
Co by bylo náplní Vaší práce?
- správa a aktualizace databází
- příprava a koordinace ratingových podání a nabídek
- organizace služebních cest
- různorodé administrativní úkoly
- práce s daty a jejich analýza
- vytváření interních podkladů a úprava textů
Požadavky
- SŠ vzdělání
- výborné komunikační dovednosti v českém jazyce a komunikativní angličtina
- uživatelská znalost MS Office (hlavně Excel a Word)
- zkušenost s CRM výhodou
- pečlivost, samostatnost, proaktivní přístup
- schopnost práce s textem a cit pro detail
Odpovědět na inzerát