Nabídka práce > CUSTOMER SERVICE

CUSTOMER SERVICE

Náplň práce

Baví Tě péče o zákazníky a administrativa?
Nebojíš se mluvit anglicky a chceš být součástí přátelského kolektivu?

Pokud ANO, neváhej se nám ozvat!

A co bude Tvou náplní práce?

- vyřizování obchodních případů od přijetí objednávky až po fakturaci
- komunikace se zákazníky
- zajišťování přepravy zboží
- komunikace s exportním oddělením v zahraničí

Požadavky

* komunikativní angličtina (nebát se vzít telefon a komunikovat s klienty a kolegy ze zahraničí)
* znalost MS Office - především Excel (kontingenční tabulky)
* zkušenost z Back office/zákaznického servisu
* analytické myšlení, prozákaznický přístup

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Plat: Od 35000 CZK do 40000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 4 týdny dovolené - 3 sick days - stravenkový paušál - doprava do práce zabezpečená autobusem od stanice metra
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát