Náplň práce
- řízení a koordinace činnosti Oddělení rozvoje města, Oddělení správy nemovitostí a Oddělení majetkoprávního
- zajišťování a koordinace výkonu činnosti Odboru majetku města v rámci samostatné působnosti obce na základě rozhodnutí orgánů města
- odpovědnost za realizaci veřejných zakázek souvisejících se schválenými investičními akcemi, za přípravu podkladů do rady města a zastupitelstva města v působnosti OMM, za správné nakládání s bytovým i nebytovými prostorami v majetku města a za správnost vyhotovení smluv týkajících se nemovitostí v majetku města
Požadavky
- schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
- zkušenost s vedením, řízením, motivací kolektivu a schopnost týmové práce
- zkušenost s projektovým řízením staveb a harmonogramy
- autorizace ve stavebnictví výhodou
- vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi
- dobrou znalost práce na PC, především v MS Office
- orientace v rozpočtových programech výhodou
- znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat
- řidičský průkaz sk. B
- orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích.
Nabízíme
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- podpora profesního i osobního rozvoje
- po zkušební době osobní ohodnocení
- mimořádné odměny
Další informace
Podrobnosti najdete na stránkách města Nové Město nad Metuji, v sekci Volná pracovní místa.
Odpovědět na inzerát