Nabídka práce > RECEPČNÍ - 20-25 hodin/týden

RECEPČNÍ - 20-25 hodin/týden

Náplň práce

Máte zkušenosti z recepce nebo administrativní pozice?
Domluvíte se plynule anglicky a jste organizačně zdatní?
Pokud ano, máme pro vás skvělou příležitost stát se součástí týmu v moderním prostředí!

Náplň práce:
- Zajištění bezproblémového chodu kanceláře a každodenní podpory týmu
- Příjem a koordinace návštěv, komunikace s dodavateli a externími partnery
- Organizace a koordinace schůzek, porad a firemních akcí
- Správa příchozí a odchozí korespondence, e-mailové komunikace a dokumentace
- Podpora při tvorbě a správě smluv s dodavateli
- Plánování a rezervace služebních cest a kalendářů zaměstnanců
- Administrativní úkoly podle aktuálních potřeb kanceláře

Lokalita: Praha - Karlín
Úvazek: 20 - 25 hodin týdně
Mzda: 20 000 - 25 000 Kč
Nástup: listopad 2025

Požadavky

- Minimálně 1 rok praxe na obdobné administrativní nebo recepční pozici
- Výborná znalost češtiny i angličtiny (slovem i písmem)
- Dobrá orientace v MS Office a běžných kancelářských systémech
- Znalost standardních administrativních procesů
- Výborné organizační a komunikační schopnosti

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Služby,
  • Plat: Od 20000 CZK do 25000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Zkrácený úvazek
  • Benefity: - 5 týdnů dovolené - 3 sick days/rok - Stravenky / příspěvek na stravování - Odměna za doporučení nového kolegy (referral bonus) - Multisport karta - Jazykové kurzy - Sleva na firemní produkty - Účast na charitativních akcích společnosti
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát