Náplň práce
CO BUDEŠ DĚLAT?
- Telefonicky pečovat o přidělené zákazníky (nejedná se o studené kontakty)
- Přijímat a zadávat objednávky do systému
- Komunikovat s kolegy z nákupu, skladu a dopravy
- Vyřizovat běžnou administrativu – žádný chaos, vše má svůj systém
Požadavky
CO BYS MĚL/A UMĚT?
- Mít chuť komunikovat a pomáhat zákazníkům
- Umět si zorganizovat práci
- Zvládnout základní práci na PC
- Vzdělání nerozhoduje – důležitá je tvoje energie a přístup
Nabízíme
CO ZA TO DOSTANEŠ?
- Zaškolení a vlastní kmen zákazníků – žádný stres na startu
- Stravenky, dopravné, až týden dovolené navíc
- Výhodné zaměstnanecké nákupy a káva zdarma po celý den
- Náborový příspěvek až 20 000 Kč
- Fixní mzda + motivační odměny
- Práce v moderním, přátelském prostředí – žádné korporátní napětí
- Možnost spolupráce na DPP, DPČ nebo IČO – flexibilně podle tvé situace
Další informace
Máš rád/a telefonování, komunikaci a pořádek v administrativě? Hledáš práci, kde budeš mít jasno, férový přístup a smysluplný úkol? Přidej se k nám! Jsme stabilní velkoobchod s papírem a kancelářskými potřebami a právě rozšiřujeme tým o obchodní referenty/ky callcentra.
Chceš práci, která dává smysl a kde tě budou brát jako člověka? Ozvi se nám do zprávy nebo pošli životopis. Těšíme se na nové tváře!
Sdílej mezi přáteli – třeba zrovna někomu změníš život!
Odpovědět na inzerát