Náplň práce
Komunikace se zákazníky, domlouvání servisů a termínů se zákazníky a po zaučení komunikace s dodavateli
Zajištění kompletního chodu kanceláře
Zajištění zpracování příchozích objednávek a kompletní komunikace se shopem www.pohonylife.cz
Zpracování nabídek na garážových vrat, venkovních bran, venkovního stínění – viz sortiment na našich stránkách - www.agv-rathousky.cz
Požadavky
Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
Časová flexibilita, příjemné vystupování
Velmi dobré znalosti na PC - MS Office, Outlook, Internet
Práce s Excelem a Wordem – zkušenosti s tabulkami, základní vzorce - nutné
Technické myšlení, Čas investovat do sebevzdělání
Výhodou - praxe na obdobné pozici, znalost AI, copywriting, sociální sítě (vítany), Pohoda, praxe v oboru velké plus
Nabízíme
Dlouhodobou spolupráci preferujeme plná úvazek, ale možná i domluva brigádně a částečný úvazek
Finanční ohodnocení domluvou
Nástup - IHNED případně dle dohody
Další informace
Jsme rodinná firma zabývající se dodávkou a montáží vrat, bran a stínící techniky hledá do svého týmu asistenta/ku do kanceláře v Praze 10 – Uhříněvsi.
Děkujeme za zaslaný životopis.
Odpovědět na inzerát