Nabídka práce > Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h

Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h

Náplň práce

Jste organizovaní a máte zkušenosti s administrativou? Tak hledáme právě Vás!

Co Vás čeká:
- Dynamická práce: jeden den na recepci, další den starost o kancelář
- Administrativní podpora týmu: pomoc s každodenními úkoly
- Vítání a uvádění hostů: budete tváří společnosti
- Organizace firemních akcí: školení, celopobočkové schůzky a další
- Komunikace: vyřizování telefonátů, emailů a pošty
- Správa rezervací: rezervace a příprava zasedacích místností
- Objednávky: občerstvení, kancelářské potřeby a přijímání kurýrů

- Pracovní doba: 20 hodin týdně (4 hodiny denně)
- Lokalita: Praha 4
- Nástup: srpen

Pokud máte zkušenosti v podobné pozici a dokážete si práci dobře zorganizovat, neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Budeme se těšit!

Požadavky

* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí administrativní zkušenost na podobné pozici
* Velmi dobrá znalost AJ pro interní komunikaci a externí komunikaci s klienty
* Velmi dobrá organizace práce, multitasking
* Komunikativní a pracovitá osobnost

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Služby,
  • Plat: Od 250 CZK do 250 CZK
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Benefity: * příspěvek na stravné 119 Kč/den * využití anglického jazyka na denní bázi
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát