Nabídka práce > CUSTOMER SERVICE TRAINEE | FMCG

CUSTOMER SERVICE TRAINEE | FMCG

Náplň práce

Dorozumíš se anglicky a baví tě komunikace s lidmi? Rád/a bys poznal/a prostředí prestižní mezinárodní společnost a můžeš docházet 3x-4x týdněi? Tak nám pošli svůj životopis!

Hledáme aktuálně kandidáty na pozici CUSTOMER SERVICE TRAINEE pro společnost operující v oblasti FMCG.

Na této pozici budete zodpovědní za:
- komunikaci se stávajícími zákazníky společnosti
- zpracování objednávek
- zadávání objednávek do systému SAP
- kontrolu informací a dat
- podávání informací o nabízených produktech
- administrativní podporu
- zapojení do projektů a iniciativ v rámci oddělení

Pracovní doba: 20h/týdně, docházka flexibilní v čase 8:00 - 16:00

Lokalita: Praha - Pankrác
Mzda: 200 Kč/h
Nástup: ihned

Požadavky

* minimálně SŠ vzdělání
* plynulá čeština a pokročilá angličtina

* znalost MS Office – Excel (filtry, formátování a další základní funkce)
* znalost SAP velkou výhodou
* velmi dobré organizační a komunikační schopnosti

* ochota iniciovat a přebírat odpovědnost za výsledky

* předchozí zkušenosti v oblasti dodavatelského řetězce jsou výhodou

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Plat: Od 200 CZK do 200 CZK
  • Typ pracovního poměru: Zkrácený úvazek
  • Benefity: - flexibilní rozvržení pracovní doby - možnost práce z domova (po zaškolení) - stravenky / příspěvek na stravování - sleva na firemní produkty (káva, čaj…) - občerstvení na pracovišti zdarma - možnost dalšího profesního růstu v rámci firmy
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát