Nabídka práce > Obchodník s přidělenými klienty

Obchodník s přidělenými klienty

Náplň práce

Co Vás čeká?

- Poskytování osobního servisu našim klientům
- Nabídka a poskytování produktů společnosti novým i stávajícím zákazníkům
- Vyhledávání nových obchodních příležitostí (formou doporučení nebo marketingových zdrojů)
- Vybírání splátek v hotovosti od klientů
- Komunikace se zákazníky v prodlení se splácením závazku

Požadavky

Koho hledáme?

- Komunikativní kandidáty s obchodním duchem, na které se budeme moci spolehnout
- Časově flexibilní – za svými zákazníky budete cestovat do místa jejich bydliště, často v podvečer
- Prozákaznická orientace – zákazník je u nás opravdu na prvním místě
- Velkou výhodou je platný ŘP sk. B a vlastní automobil (zejména pro Vás ve Vaší mobilitě při cestách za Vašimi klienty), ale není podmínkou
- Práce je vhodná jako hlavní činnost nebo vedlejší příjem pro důchodce, studenty, maminky na mateřské dovolené, zaměstnance atd.
- Díky novému zákonu od 1.prosince 2016 nepotřebujete na provozování činnosti živnostenské oprávnění – zaregistrujeme Vás jako našeho zástupce u České národní banky (na naše náklady)

Nabízíme

Co Vám nabízíme?

- Ohodnocení formou provize, skládající se z odměny za nově uzavřené smlouvy a z výběrů splátek – výplata provizí probíhá týdně v hotovosti
- Žádná storna provizí, jako je běžné u pojišťovacích zprostředkovatelů a finančních poradců
- Přidělení zákaznického kmenu – nebudete nuceni začínat tzv. „na zelené louce“
- Činnost v místě Vašeho bydliště
- Časovou flexibilitu – svůj čas si řídíte sami
- Pečlivé zaškolení a podpora manažera v terénu
- Prodejní a marketingová podpora ze strany společnosti – letáky, reklamy
- Díky nové týmové struktuře možnost seberealizace
- Registraci u České národní banky (dle nového zákona od 1.12.2016) na naše náklady

Další informace

Jak dál postupovat?

V případě Vašeho zájmu, prosím, zašlete Váš strukturovaný životopis nebo se přijďte rovnou osobně přesvědčit na Dny otevřených dveří, které se konají každý čtvrtek od 16:00 hod na každé z našich poboček. Zde se osobně setkáte s manažerem příslušné oblasti a dozvíte se více informací.

Seznam poboček naleznete zde:

http://provident.jobs.cz/cs/chci-podnikat-s-providentem/kontakt/

Informace o pozici

  • Provident Financial, s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Obchod a prodej,
  • Požadované vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Benefity: Vlastní řízení času, přidělený kmen klientů, marketingová a prodejní podpora, zaškolení zdarma
  • Vhodné pro: maminky na MD, důchodce, zaměstnance, podnikatele
  • Místo pracoviště: dle místa bydliště
Odpovědět na inzerát