Nabídka práce > ADMINISTRATIVNÍ PODPORA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ | PRAHA 1

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ | PRAHA 1

Náplň práce

Prosperující mezinárodní společnost podnikající v oblasti prodeje parfémů, kosmetiky či cukrovinek hledá vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpory obchodního oddělení.

Baví Vás administrativa a zajímáte se o oblast obchodu? Máte výborné organizační a komunikační schopnosti? Poradíte si s pokročilejšími operacemi v Excelu?

Pak možná hledáme právě Vás!

Co budete náplní Vaší práce?

- administrativní podpora obchodního oddělení a category manažerů
- sledování skladových zásob a jejich doplňování formou objednávek
- objednávky zboží
- listing nového sortimentu
- komunikace s dodavateli a s prodejnami
- komunikace napříč firmou, spolupráce s oddělením logistiky a s účtárnou

Požadavky

- SŠ/VŠ vzdělání
- anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni B2
- znalost MS Office, Excel na středně pokročilé úrovni
- znalost systému NAVISION výhodou
- samostatnost, fungování v týmu, flexibilita, dobrá komunikace

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Obchod a prodej,
  • Plat: Od 35000 CZK do 45000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 5 týdnů dovolené - možnost HO a sickdays - služební telefon - stravenkový paušál - příspěvek na kulturu a volný čas - příspěvek na penzijní připojištění - pracoviště v centru Prahy
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát