Nabídka práce > Branch Manager - Randstad - služební auto-home office - 30 dní volna - Praha

Branch Manager - Randstad - služební auto-home office - 30 dní volna - Praha

Náplň práce

Kdo jsme?
Společnost Randstad, největší poskytovatel personálně-poradenských služeb na světě, hledá šéfa ostravské pobočky Professionals! Hledáme profesionála, který bude vést divizi konzultantů, kteří pracují na náborových projektech pro naše významné klienty.

Pokud jste zkušený obchodník, který chce rozvíjet byznys ve svěřeném regionu a jste motivovaný vést tým obchodně orientovaných konzultantů, máme pro Vás skvělý job!

Co bude vaší pracovní náplní?
Branch Manager šéfuje celé pobočce Professionals, vede tým obchodně orientovaných konzultantů a rozvíjí byznys u našich stávajících i nových klientů. V rámci svých aktivit zejména:

- zodpovídá za chod divize, efektivní řízení a ekonomické výsledky pobočky
- rozvíjí obchodní aktivity v dané lokalitě, jedná s klíčovými osobami u našich klientů, připravuje obchodní nabídky a cenové kalkulace
- monitoruje a aktivně vyhledává nové obchodní příležitosti v oblasti recruitmentu
- dohlíží na efektivní realizaci projektů u našich klientů
- motivuje a usměrňuje členy svého týmu při realizaci projektů
- nastavuje a vyhodnocuje cíle a KPI jednotlivých konzultantů

Požadavky

Co splňuje TOP kandidát?
Branch Manager je obchodník, který buduje a rozvíjí byznys u našich klíčových klientů. Je také lídr, který vede, podporuje a motivuje svůj tým v rámci svěřené pobočky. Úspěšný kandidát na pozici Branch Managera:

- umí efektivně vést obchodní jednání a stává se cenným partnerem svých klientů v oblasti recruitmentu
- v rámci své kariéry působil/a na pozici obchodníka či Key Account Managera
- je týmový hráč a umí efektivně vést a motivovat své lidi
- je cílevědomá osobnost s drivem a orientací na výsledek
- je schopen vést obchodní jednání v angličtině
- aktivní řidič, sk. B

Nabízíme

Co můžeme nabídnout?
- příležitost převzít pobočku zaměřenou na Permanent Placement a fungující tým konzultantů
- různorodou a zajímavou práci v prostředí mezinárodní společnosti
- velký prostor pro seberealizaci v moderních kancelářích v Praze
- skvělý tým zkušených a pozitivně naladěných kolegů
- odpovídající zaškolení a podporu v rámci výkonu role
- slušný fixní základ a motivující bonusový systém
- notebook a smartphone samozřejmostí
- služební automobil i pro soukromé účely
- možnost pracovat z domova a využívat flexibilní pracovní dobu
- odpočinek v rámci 30 dnů placeného volna
- balíček firemních benefitů a Cafeterii, vč. stravenkové karty, Multisport karty, příspěvku na penzijní a životní připojištění
- pravidelná setkání managementu a celofiremní teambuildingy
- otevřenou a přátelskou firemní kulturu

Informace o pozici

  • Randstad s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Obchod a prodej, Personalistika a HR,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: Aj velmi dobrá
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát