Náplň práce
Máte zkušenosti v oblasti kvality ve výrobní firmě? Domluvíte se částečně německy a pojmy jako 8D report, Ishikawa nebo ISO 9001 vám nejsou zcela cizí?
Hledáme posilu na oddělení kvality, která zajistí ZÁKAZNICKÉ REKLAMACE.
Náplň vaší nové práce:
- zajištění zákaznických reklamací a koordinace nápravných opatření
- administrativa (8D reporty, Ishikawa, 5Why)
- analýza příčin problémů a implementace zlepšovacích opatření
- spolupráce napříč odděleními
- komunikace se zákazníky ohledně kvality produktů a technických požadavků
- monitorování a vyhodnocování kvality výroby pomocí kontrolních mechanismů
- měření a analýzy dat
- tvorba směrnic, záznamů a podkladů pro interní audity
Požadavky
- VŠ/SŠ technického zaměření (strojírenství, kvalita, výroba apod.)
- Komunikativní němčina (B1); angličtina VÝHODOU
- Praxe v oblasti výrobní kvality - ideálně v automotive
- Znalost nástrojů kvality – PPAP, FMEA, 8D
- Znalost norem ISO 9001 a IATF 16949
- Orientace v technické dokumentaci
- Zkušenost s MS Office
Odpovědět na inzerát