Nabídka práce > Administrativní pracovnice

Administrativní pracovnice

Náplň práce

evidence klientů, komunikace s klienty, pravidelné reporty
příprava dokumentů pro pronájem vozidel – předávací protokoly, evidence poškození (foto/video) případné předání vozidla klientovi
vedení evidence rezervace vozidel – náhradní vozidla pro stávající klientelu, krátkodobá zapůjčení náhradních vozidel stávajícím klientům – poptávky z webu
krátkodobá zapůjčení – reakce email/telefon
správa inzerce na inzertních portálech
komunikace s prodejci vozidel
pojistné události – zajištění všech podkladů, nahlášení na pojišťovnu (komunikace s makléři), vedení evidence poj. událostí
servisy – objednání servisů, evidence, přistavení do servisu/ze servisu
evidence knih jízd, pravidelné ukládání z programu
evidence STK vozidel, převody vozidel
práce se systémem oceňování vozidel
revize GPS – zajištění termínů revizí, evidence revizí
myčka externí – evidence, kontrola, objednávky, nabídky klientům, …
pojištění vozidel – komunikace s makléři (aktualizace vozidel, evidence pojištění flotily)
nabídky OPL klientům – zajištění podkladů/nákladů pro nabídky
evidence nákladovosti vozidel (karty vozidel, …)
přezouvání vozidel jaro/léto – administrativní koordinace/fyzická podpora pro kolegu
kontrola přijatých faktur-ceny, slevy, rozsah servisních prací, evidence reklamací
práce s účetním programem Pohoda - fakturace, pokl. doklady, ostatní
administrace poštovních služeb – příchozí/odchozí pošta
reklamní předměty, kancelářské potřeby – zajištění chodu kanceláře
komunikace s IT, s účetní
správa sociálních sítí, webu
služby na telefonu (víkend) – podpora pro stávající klienty
ostatní neuvedené dle pokynů zaměstnavatele

Požadavky

příjemné vystupování, slušnost, ochota, flexibilita, samostatnost, schopnost učit se novým věcem, komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost
řidičské oprávnění min. sk. B
znalost práce s účetním programem Pohoda výhodou
znalost/aktivní užívání Microsoft Office
praxe z obdobné pozice výhodou
vzdělání min. SŠ
HPP, prac. doba 8:00 – 16:30 hod.
nekuřák

Nabízíme

práce na HPP
stravenkový paušál
20 dní dovolené
práce v menším kolektivu
místo práce a zázemí: Praha 10 - Uhříněves

Své životopisy prosíme zasílat na email francova@knokar.cz

Informace o pozici

  • Knokar s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: 25 - 30.000,- Kč (hrubá mzda - nástup)
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Vhodné pro: absolventy SŠ, VŠ
  • Místo pracoviště: Praha 10 - Uhříněves
Odpovědět na inzerát