Náplň práce
Komunikace s klienty zájezdů pro firmy
Vytvoření nabídky na míru spolu s kalkulací zájezdu
Komunikace s dodavateli služeb a jejich zajišťování pro jednotlivé termíny zájezdů (letenky, ubytování, doprava, průvodce, vstupenky a další)
Kontakt s českými zákazníky, zahraničními partnery a našimi průvodci
Příprava podkladů pro realizaci zájezdu (rooming listy, pokyny k zájezdu), práce v interním systému (admin)
Zodpovídání dotazů klientů, týkající se dané destinace
Příprava informací o zájezdech na webové stránky
Příprava nových programů zájezdů, cenová kalkulace
Zajištění zákaznického servisu v pražské kanceláři
Řešení provozních věcí v pražské kanceláři
Požadavky
Zodpovědnost, samostatnost a především pečlivost
Zcestovalost, podpořenou pobytem v cizí zemi (není podmínkou) a kladný vztah k cestování
Anglický jazyk na úrovni plynulého telefonního hovoru s rodilými mluvčími
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Praxe v cestovním ruchu výhodou
Znalost práce na PC (Internet, Email, Office aj.)
Preferujeme vysokoškolské/střední odborné vzdělání, ale není podmínkou
Odolnost proti nárazovému stresu a preciznost při zpracování zakázek
Nabízíme
Zajímavou a samostatnou práci v oboru cestovního ruchu
Stabilní zázemí v zavedené a moderní společnosti
Flexibilní pracovní dobu
Firemní benefity - stravenkový paušál, příspěvek na dovolenou, sick-days, příspěvek na sport, příspěvek na penzijní připojištění
Zvýhodněné možnosti cestování a služební cesty
Možnost dalšího vzdělávání
Práci v mladém kolektivu
bonusy a prémie dle odjetých zájezdů
Další informace
Nástup dle domluvy.
Odpovědět na inzerát