Náplň práce
Máte zkušenosti z administrativy a hledáte práci na zkrácený úvazek, kde se můžete dále realizovat? Domluvíte se plynule anglicky a práce s Excelem Vám není cizí? Můžete docházet ideálně na 30 hodin týdně? Pak jste tady správně!
Do společnosti zabývající se poradenstvím v oblasti financování výzkumu a inovací hledáme kandidáty na pozici asistent/ky. Náplní Vaší práce bude zejména:
- správa webových stránek – aktualizace a doplňování obsahu, zejména v oblasti aktualit,
- příprava pracovního podkladu pro firemní klientský newsletter,
- zajišťování rezervací – hotely, letenky,
- objednávky kancelářských potřeb,
- občasné pochůzky po Praze,
- úkoly dle potřeby - formátování, tvorba tabulek a prezentací, překlady z ČJ do AJ a naopak, tvorba šablon pro ostatní kolegy aj.,
- distribuce publikací, pomoc při kompletaci nabídek pro výběrová řízení,
- skenování dokumentů a ověřování,
- příjem příchozích telefonních hovorů,
- příjem zásilek, uvádění klientů do kanceláře,
- aktualizace firemního kalendáře a evidence klientských schůzek v kanceláři.
START: prosinec 2020
LOKALITA: Praha 3
MZDA: 22 000 Kč/měsíc
Požadavky
- angličtina min. na úrovni B2 (častá komunikace se zahraničními partnery
- výborná znalost českého jazyka
- pokročilá znalost MS Office Excel (kontingenční tabulky)
- samostatnost
- pečlivost
- proaktivní přístup
Odpovědět na inzerát