Nabídka práce > ADMINISTRATIVA a KOMUNIKACE s KLIENTY, 30 000 Kč

ADMINISTRATIVA a KOMUNIKACE s KLIENTY, 30 000 Kč

Náplň práce

Máte zkušenosti v administrativě a baví Vás komunikace s lidmi? Pak hledáme právě Vás! Pošlete nám svůj životopis a odstartujte svoji kariéru ve finanční společnosti poskytující platební terminály.

Náplň práce:
* denní korespondence s klienty a práce s interními systémy
* výpomoc se smluvní dokumentací pro nové i stávající klienty
* řešení požadavků klientů
* spolupráce s obchodním týmem
* vyhledávání a analýza informací o klientech
* a další administrativní činnosti

Nástup: 1.10. 2020
Pracovní doba: 40 hodin týdně
Lokalita: Praha 10
Mzda: 30 000 Kč
Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení

Požadavky

* výborné komunikační dovednosti
* předchozí zkušenosti v administrativě výhodou
* zkušenosti s komunikací se zákazníky
* znalost MS Office na uživatelské úrovni
* týmový hráč

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Plat: Od 30000 CZK do 30000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * 25 dní dovolené * 5 sick days (nárok po šesti měsících) * Plně hrazené stravenky * Cafeterie - 6000 bodů na rok (nárok po zkušební době) * Penzijní připojištění * Životní pojištění * Multisport karta - 50% hrazená zaměstnavatelem
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát