Náplň práce
Zajímá Vás kombinace administrativní práce a zákaznického servisu? Hledáte pracovní příležitost v mezinárodním prostředí? Chtěli byste využít francouzštinu a angličtinu na denní bázi?
Máme pro Vás skvělou příležitost, jak získat povzbuzující práci, kde můžete využít své zkušenosti v rámci jednoho z nejlepších zaměstnavatelů v České republice!
Hlavní pracovní náplň:
- Zadávání všech příchozích objednávek na společný distribuční systém
- Sledování zakázky odběratele a související zákaznický servis
- Řešení problémů a dotazů zákazníků, zodpovídání příchozích hovorů a e-mailů, udržování přesných údajů
- Vytváření cenových nabídek pro zákazníky, ověřování změn v záznamech zákazníků a dalších ad hoc úkolů
- Udržování efektivní komunikaci v cizím jazyce s příslušnými kontaktními osobami v rámci evropské distribuce
Požadavky
- Angličtina a francouzština na komunikativní úrovni (B2)
- Zkušenost s podobnou prací výhodou nikoli podmínkou
- Týmový hráč - podporuje týmovou atmosféru, spolupracuje s ostatními a sdílí osvědčené postupy
- Osvědčená schopnost efektivně prezentovat informace a reagovat na dotazy manažerů, klientů, zákazníků atd.
Tato pozice je vhodná jak pro čerstvé absolventy, tak pro uchazeče s praxí.
Odpovědět na inzerát