Náplň práce
Rádi komunikujete, nasloucháte a pomáháte lidem?
Práce s PC Vám není cizí a máte touhu nastartovat svoji profesní kariéru v administrativě?
Tak čtěte dál.
Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost působící v oblasti telekomunikací, hledáme komunikativní lidi na pozici: ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Skvělá příležitost i pro ABSOLVENTY bez praxe!!!
Samotnou náplní práce je:
- vyřizování zákaznických dotazů a stížností po telefonu či prostřednictvím e-mailu
- poskytování přesných informací týkajících se nabízených produktů a služeb zákazníkům
- prodej služeb společnosti zákazníkům
Požadavky
Hledáme pozitivně naladěné pracovníky s:
- velmi dobrými komunikačními a administrativními dovednostmi
- znalostí práce na PC
- spolehlivostí a ochotou učit se novým věcem
- ochotou pracovat ve směnném provozu PO - NE
(jednou za 14 dní práce o víkendu, směny se pohybují v rozmezí od 8:00 do 21:00)
Odpovědět na inzerát