Nabídka práce > ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA V HRADCI KRÁLOVÉ

ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA V HRADCI KRÁLOVÉ

Náplň práce

Rádi komunikujete, nasloucháte a pomáháte lidem?
Práce s PC Vám není cizí a máte touhu nastartovat svoji profesní kariéru v administrativě?

Tak čtěte dál.

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost působící v oblasti telekomunikací, hledáme komunikativní lidi na pozici: ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Skvělá příležitost i pro ABSOLVENTY bez praxe!!!

Samotnou náplní práce je:
- vyřizování zákaznických dotazů a stížností po telefonu či prostřednictvím e-mailu
- poskytování přesných informací týkajících se nabízených produktů a služeb zákazníkům
- prodej služeb společnosti zákazníkům

Požadavky

Hledáme pozitivně naladěné pracovníky s:
- velmi dobrými komunikačními a administrativními dovednostmi
- znalostí práce na PC
- spolehlivostí a ochotou učit se novým věcem
- ochotou pracovat ve směnném provozu PO - NE
(jednou za 14 dní práce o víkendu, směny se pohybují v rozmezí od 8:00 do 21:00)

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hradec Králové (Královéhradecký kraj)
  • Obor: Telekomunikace,
  • Plat: Od 18000 CZK do 28000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: Co Vám můžeme nabídnout: - stravenky v hodnotě 115 Kč/den - zaměstnanecký tarif na neomezené volání a telefon - 5 týdnů dovolené - věrnostní bonus - osobní rozvoj, možnost kariérního a finančního růstu
  • Místo pracoviště: Hradec Králové
Odpovědět na inzerát