Náplň práce
Máš rád/a technologie (svět mobilů, internetu, nastavení wifi atd.)?
Rád/a komunikuješ s lidmi a dokážeš hledat řešení?
Pak neváhej a ozvi se nám, protože hledáme kolegu/gyňku do týmu technické podpory našich zákazníků.
Co bude tvou náplní práce:
- maximální technická podpora zákazníku (jak po telefonu, tak po emailu)
- být detektivem při řešení nastalých problémových situací (nastavení wifi, nefunkčnost telefonu, výpadek služby..)
- komunikace a podpora v rámci svého týmu, ale i technická podpora kolegů z call centra
Požadavky
Bez čeho se v této práci nemůžeš obejít:
- bez dobrých komunikačních dovednostech
- bez zájmu o technologický svět (znalost PC, orientace na technické novinky..)
- bez SŠ vzdělání či výučního listu, nepřesvědčíš-li nás, že ho k práci nepotřebuješ
- bez základní úrovně angličtiny
- bez chutě do práce
Odpovědět na inzerát