Náplň práce
Baví Tě být úspěšný a ovlivňovat výsledky Tvé práce? Zajímá Tě, co se děje na trhu práce? Máš dost odvahy komunikovat s řediteli a personalisty různých firem? Nebojíš se oslovit někoho s novou pracovní nabídkou? Přijď nás o tom přesvědčit a ukázat, že jsi ten, koho hledáme! Právě rozšiřujeme náš dynamický tým o nového člověka na pozici PERSONÁLNÍ KONZULTANT/KA.
Jaké budou Tvé hlavní úkoly:
- pečovat o kandidáty - aktivně je vyhledávat a oslovovat, komunikovat na sociálních sítích, inzerovat pozice, procházet životopisy, vést pohovory s kandidáty, vybírat ty nejlepší a prezentovat je klientům
- pečovat o klienty - konzultovat s nimi jejich potřeby v oblasti náboru a personálních služeb, navrhovat řešení na míru jejich potřebám, navazovat nové obchodní kontakty a vyhledávat nové projekty
- pracovat s naší interní databází - pečlivě zaznamenávat důležité informace z projektů, pro jejich snadnější řízení
Požadavky
Co od Tebe očekáváme:
- zkušenosti s náborem z personální agentury nebo zkušenosti s obchodní činností minimálně dva roky
- velmi dobrou angličtinu
- výborné komunikační schopnosti
- odvahu oslovit cizí lidi s pracovní nabídkou
- umění jednat s různými typy lidí
- schopnost stanovit si priority a pracovat na několika projektech zároveň
- selský rozum a logické uvažování
- reprezentativní a profesionální vystupování
Odpovědět na inzerát