Náplň práce
Hledáme zralého a silného člověka, který už zná své hodnoty, umí si určit priority, dokáže jednat profesionálně, na úrovni a to jak s managementem, tak hlavně se svými kolegy a podřízenými. Hledáme TEAM LEADERA pro oddělení Customer care!
Co bude úkolem:
* koučing, motivace, rozvoj a podpora týmu
* zodpovědnost za úroveň poskytovaných služeb a komunikaci s klienty
* zodpovědnost za dosažené výsledky a KPI
* řešení mimořádných situací
* reporting a komunikace s managementem společnosti
* komunikace s odděleními napříč dalších závodů v rámci celého světa
* optimalizace a implementace nových procesů v rámci oddělení
* zástup manažera
Požadavky
* min. Bc. vzdělání
* zkušenosti na obdobné pozici - nejlépe v oblasti zákaznického servisu, logistiky, obchodu nebo nákupu
* zkušenosti na pozici lídra - koučing, motivace, rozvoj, školení podřízených
* výborná znalost MS Office
* velmi dobrá úroveň anglického jazyka - denní komunikace se zákazníky a managementem společnosti
* excelentní vyjednávací schopnosti
* silné organizační dovednosti
Odpovědět na inzerát