Nabídka práce > TEAM LEADER - Customer Care - zajímavé finanční ohodnocení

TEAM LEADER - Customer Care - zajímavé finanční ohodnocení

Náplň práce

Hledáme zralého a silného člověka, který už zná své hodnoty, umí si určit priority, dokáže jednat profesionálně, na úrovni a to jak s managementem, tak hlavně se svými kolegy a podřízenými. Hledáme TEAM LEADERA pro oddělení Customer care!

Co bude úkolem:
* koučing, motivace, rozvoj a podpora týmu
* zodpovědnost za úroveň poskytovaných služeb a komunikaci s klienty
* zodpovědnost za dosažené výsledky a KPI
* řešení mimořádných situací
* reporting a komunikace s managementem společnosti
* komunikace s odděleními napříč dalších závodů v rámci celého světa
* optimalizace a implementace nových procesů v rámci oddělení
* zástup manažera

Požadavky

* min. Bc. vzdělání
* zkušenosti na obdobné pozici - nejlépe v oblasti zákaznického servisu, logistiky, obchodu nebo nákupu
* zkušenosti na pozici lídra - koučing, motivace, rozvoj, školení podřízených
* výborná znalost MS Office
* velmi dobrá úroveň anglického jazyka - denní komunikace se zákazníky a managementem společnosti
* excelentní vyjednávací schopnosti
* silné organizační dovednosti

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Ostrava (Moravskoslezský kraj)
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Plat: Od 0 N/A do 0 N/A
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * pružná pracovní doba * měsíční prémie * výkonnostní prémie * příspěvek na stravování * příspěvek na sportovní aktivity
  • Místo pracoviště: Nový Jičín
Odpovědět na inzerát