Náplň práce
Komunikace s klienty, kteří sami projevili zájem o naše produkty
Zajištění kompletního servisu a požadavků klienta
Budovat a dále rozvíjet velmi dobré obchodní vztahy se zákazníky firmy
Drobná administrativa spojena s prodejem po telefonu
Požadavky
Čistý trestní rejstřík
Základní znalost na PC
Odolnost vůči stresu
Český jazyk rodilého mluvčího
Spolehlivost, zodpovědnost
Pečlivost a ochota učit se novým věcem
Nabízíme
Zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
Motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny – firemní akce (na kterých se vyhlašují další bonusy jako dovolená, motorka, nový MacBook, iPhone13 atd.)
Pracovní doba od Po - Pá ( od 8:30 do 17:00)
Různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
Velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (30.000 – 60.000 Kč)
Přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme
Další informace
Společnost
Mardorm Consult s.r.o.
Hvězdova 1716/2b, Praha – Nusle
Požadované vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Požadované jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazeno
Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis , Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Obchodní asistent, Obchodní referent, Pracovník call centra, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
pracovní smlouva
Zadavatel
Zaměstnavatel
Info
Praxe a stáže, trainee programy, pozice je vhodná i pro absolventy.
Odpovědět na inzerát